čtvrtek 20. července 2017

Šestnásťročného budejovického futbalistu jasu testuje Sporting Lisabon

"Keď sme hrali na turnaji All Stars Cup v Prahe, tak sme s Dinamom mali v skupine práve Sporting. Síce sme prehrali 0: 2, ale stretnutie sa mi nadpriemerne podarilo. A na obede sa mi ozval manažér Sportingu, vzal si na mňa číslo a pýtal sa ma na klub, bet365 bonus zmluvu a podobne, "spomína budějovický stopér a študent Gymnázia Česká na úvodný kontakt s manažérmi zahraničného klubu.

Počas prvého kempe si Mikuláš zahral dva zápasy a dal aj jeden gól. Využil svoju výšku 187 centimetrov a trafil sa po rohu hlavou.Aj to je jasové výhoda a jeden z dôvodov, prečo si ho vo Sportingu vybrali.

Tretia Čech po Skuhravý a Horvá thovi

"Potom som ich tiež zaujal angličtinou, že som sa dobre dohovoril, a snáď aj preto futbalom," smeje sa. "Teraz s tímom hráčov do sedemnástich rokov absolvujem celú prípravu. Povedal by som, že pôjdem aj na fyzické testy a uvidíme, či sa im budem páčiť. Potom dajú vedieť agentúre Sport Invest Group, ktorá mi to pomohla zariadiť, čo bude ďalej.Podľa môjho tento druhý kemp bude kľúčový, snáď mi na konci povedia: Ok, chceme ťa, na dva roky, príď, "dodáva Mikuláš jasá s tým, že keby Lisabon" klapnul ", musel by ho portugalský tím vykúpiť sa zmluvy v Dynamo, alebo by budějovický hráč išiel do zahraničia na hosťovanie. bet365

V akadémii Sportingu je ako Čech jediný. "Som tretí v histórii klubu, po Skuhravý a Horváthovi," cení si futbalista, ktorý si podmienky v Portugalsku len chvália.

Sestra hrá futbal za Slaviu

" Naozaj som pozeral, aké to v akadémii bet365 stavky majú. Jedáleň je neskutočná, posilňovňa úplne skvelá. Stále sa treba o nás staral ich kondičný tréner, ktorý nám hovoril, kde si máme pridať a kde zase ubrať.Po celom areáli sa môžete pripojiť na wifi, napísať domov a tak. A ľudia sú tiež super, všetci sa mi snažili pomáhať. Moc sa mi v akadémii páči, teraz už musím na sebe poriadne makať, aby som tam mohol zostať, "vie jasá.


Aj keď Jašuv vysnívaný tím je Chelsea, cieľ má zatiaľ bet 365 ďaleko skromnejší. "Prvý krok je určite hrať za Dynamo prvú ligu a myslím si, že by mi v tom angažmán či skúsenosti v Portugalsku veľa pomohli." < /p>

A nielen v slovenskej lige, jasajú už nastúpil v 14 reprezentačných dueloch v kategórii futbalistov do 16 rokov.

A ako sa na Mikulášová cestovanie pozerajú doma? "Asi trochu závideli, ale jasne, že mi to želajú," vie mladý futbalový talent, ktorému držia palce aj sestra Eliška.Tiež hrá futbal, a to za ženský tím pražskej Slavie.

"Keď sa ségra dozvedela, že idem do Lisabonu, tak možno žiarlila. Ale keď som jej posielal fotku od mora, tak hneď písala, že sa za mnou ide pozrieť, "smial sa jasá pred druhým odletom do Sportingu.

bet365 mobil

Žádné komentáře:

Okomentovat